سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]
3  دوستان مهربان - آغاز یک راه...  4

دوستان مهربان (پنج شنبه 83/6/19 :: ساعت 8:46 صبح )


خیلی خوشحالم که بالاخره از طریق کپی ، پیست  کردن موفق شدم در اینجا فارسی یاداشت بذارم
چی چی بود بابا فینگیلیش تایپ می کردیم اعصابمون خورد  می شد، مدیر جونی داداش کدوم شکلک رو گفته بودی به خدا من که خیلی گشتم ولی پیداش نکردم، اگه خواستی منو باز هم راهنمایی کنی دمت گرم جون دایی یُخده راحت بابا ،
از این به بعد خیلی فعال می شوم، البته در حد بضاعت و در ظرف چند روز دیگه یه موضوع خوشگل مامانی برای وبلاگم انتخاب می کنم
این قضیه فقر و کفر و اینها که سیاه بازی بود،
البته واقعا از مدیر محترم تشکر می کنم که با نظر خودشون من رو راهنمایی کردند امیدوارم هیچوقت سایه فقر رو بر زندگی خود نبینند اگه خدایی نکرده یه وقت هم افتاد مشکلی نداره مهم ایمان آدم
به جون خودم
دمتون گرم(البته از این به بعد) باحالید همتون


¤ نویسنده: کمال



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 1
مجموع بازدیدها: 58956
 

»» درباره خودم
دوستان مهربان - آغاز یک راه...
کمال
از خود گویی ...
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» دوستان من
 

»» لوگوی دوستان من
 

»» وضعیت من در یاهو